+48 790 303 500 wgorachdomki@gmail.com

Do wynajęcia przytulne domki góralskie z bali z kominkiem

DOMKI W GÓRACH POD WYCIĄGIEM

TEL. +48 790 303 500

Telefon: +48 790 303 500
lub +48 791 250 850
email: wgorachdomki@gmail.com
Firma: „Domki w Górach” Joanna Dzido
34-425 Gliczarów Górny
ul. Fiśkowa Dolina 20 obok nr 39,
Nip: 676-141-22-80

REGULAMIN WYNAJMU DOMKÓW
na terenie Ośrodka „Domki w Górach ” w Gliczarowie Górnym ul. Fiśkowa Dolina obok nr 39

  • Przyjeżdżając do naszych domków i rezerwując w nich pobyt jednocześnie zobowiązują się Państwo do przestrzegania poniższego regulaminu oraz akceptują ten regulamin wraz z  poniższą klauzulę informacyjną o Ochronie Danych Osobowych (RODO)
  • Rezerwując u nas domek, domki pobieramy zadatek rezerwacyjny 40% bezzwrotny w formie przelewu lub rozliczając “Bony Turystyczne” jako zadatek.
  • W przypadku Rządowego Zakazu Wyjścia z domu i przemieszczania się (Lockdown) przenosimy rezerwację na inny obustronnie dogodny termin wraz z ewentualną rekalkulacją ceny.
  • Całkowita lub częściowa rezygnacja z wynajmu przedmiotowego domku lub późniejszego przyjazdu oraz wcześniejszego opuszczenia wynajmowanego domku, spowodowane nie z winy właściciela domku, nie uprawnia do zwrotu części lub całości wpłaconych należności za pobyt oraz do zwrotu części lub całości wpłaconego zadatku rezerwacyjnego.
  • Uiszczenie zapłaty zadatku rezerwacyjnego, części lub całości wpłaconej należności za pobyt jest równoznaczne z zawarciem umowy “najmu krótkoterminowej” naszych domków drogą elektroniczną SMS, email itp. oraz przestrzegania i akceptację naszego regulaminu.
  • Całą wcześniej ustaloną opłatę (przy rezerwacji) za cały pobyt w domkach oraz ustaloną kaucję zwrotną (jako zabezpieczenie przed ewentualnymi szkodami) należy uiścić przy odebraniu kluczy do domku płacąc gotówką w innym przypadku możemy nie wydać kluczy.
  • Na terenie domku obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ UŻYWANIA OTWARTEGO OGNIA np. świeczek, lamp naftowych, własnych kuchenek, pochodni itp. Za nieprzestrzeganie zakazu Wynajmujący zobowiązani są zapłacić karę w wysokości 300 zł.
  • Palenie w  kominku (kozie) odbywa się tylko w sytuacjach sporadycznych np podczas braku zasilania urządzeń grzewczych za zgodą opiekuna lub właściciela domku, zachowujemy wówczas szczególną ostrożność – musi on być zamknięty drzwiczkami!
  • Zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529). Zgodnie z art. 13.2 wyżej wymienionej ustawy złamanie zakazu podlega karze grzywny. Tak więc na terenie wynajmowanego Domku w wewnątrz obowiązuje ABSOLUTNY ZAKAZ PALENIA TYTONIU, WYROBÓW TYTONIOWYCH oraz E-PAPIEROSÓW. Niestosowanie się do tego zakazu jest równoznaczne z wyrażeniem przez Wynajmującego domek Gościa zgody, na pokrycie kosztów dearomatyzacji domku w wysokości 700 zł !!! Z góry przepraszamy za ewentualne niedogodności.
  • Osoby palące prosimy o wychodzenie na zewnątrz, korzystając z zewnętrznych popielniczek.
  • Nie wolno organizować imprez rozrywkowych w godzinach ciszy nocnej 22.00 – 6.00, które zakłóciłyby spokój sąsiadom.
  • Przed wyjściem z domku (np. na dłuższy spacer) prosimy zamykać wszystkie okna na dole i na poddaszu, (w górach występują częste zmiany pogody).
  • W przypadku wystąpienia burzy należy wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne z gniazdek, lub wyłączenie głównego bezpiecznika (wyłącznika) w skrzynce bezpiecznikowej znajdującej się w kuchni.
  • W wyjątkowej sytuacji pod nieobecność Państwa w domku np. w czasie wystąpienia burzy istnieje możliwość wyłączenia prądu i zamknięcia okien przez opiekuna domku.
  • Doba w domku zaczyna się o godzinie 15.00 a kończy o godzinie 10.00 lub istnieje możliwość ustalenia indywidualnego, jeśli to nie koliduje z innymi gośćmi.
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie odbywa się tylko w obecności opiekuna domku, (prosimy wcześniej zgłosić opiekunowi orientacyjny czas wyjazdu).
  • Osoba wynajmująca domek zobowiązana jest do sprawdzenia wraz z opiekunem Ośrodka stanu wyposażenia domku podczas przejęcia i opuszczenia – zdania domku.
  • W czasie pobytu za powstałe szkody, zniszczenia i ewentualne braki w domku i na terenie Ośrodka „Domki w Górach”, tz. Goście wynajmujący domek ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną!
  • Śmieci należy SEGREGOWAĆ zgodnie z zamieszczoną instrukcją i składować do wyznaczonych pojemników znajdujących się w wewnątrz i na zewnątrz domku, niestosowanie się do segregacji śmieci będzie skutkować z podwyższeniem opłaty w kwocie 200 zł.
  • Właściciel Ośrodka oraz osoba opiekująca się domkiem nie ponosi odpowiedzialności materialnej za przedmioty, rzeczy pozostawione bez opieki na terenie Ośrodka. Obowiązek zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na ich właścicielach (należy zamykać okna i drzwi w momencie opuszczenia domku).
  • Właściciel Ośrodka oraz osoba opiekująca się domkiem nie ponosi również odpowiedzialności za pozostawione po zdaniu obiektu przedmioty wartościowe oraz pieniądze.
  • Osoby wynajmujące domek, które przyjechały wraz z psem, kotem itp. (tylko po wcześniejszym zgłoszeniu), zobowiązane są do zbierania odchodów po swoich zwierzętach na terenie całego Ośrodka oraz wewnątrz domku i nie zostawiania samego zwierzęcia w domku bez opieki.

RODO – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych.
Polityka Prywatności

Poniżej informujemy Państwa o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe, a także o przysługujących Państwu prawach związanych z ochroną danych.
1. Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych i z kim można się skontaktować?
Administratorem danych, przetwarzającym Państwa dane osobowe jest :
firma „DOMKI W GÓRACH” Joanna Dzido, Gliczarów Górny ul. Fiśkowa Dolina obok nr 39,
34-425 Biały Dunajec. Nip: 676-141-22-80, e-mail: wgorachdomki@gmail.com
2. Skąd mamy Państwa dane, w jakim celu je przetwarzamy i na jakiej podstawie ?
Państwa dane otrzymaliśmy podczas składania przez Państwa zamówienia rezerwacji pobytu w naszej firmie np. za pomocą tel, SMS, emaila itd.
Przetwarzamy Państwa dane zgodnie z postanowieniami RODO i Polskimi przepisami w zakresie ochrony danych na potrzeby:
– zawarcia oraz realizacji umowy między firmą „DOMKI W GÓRACH”Joanna Dzido a Klientem, w tym zapewnienie poprawnej jakości usług przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu (art 6. pkt1 litera b RODO),
– realizacji obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit c RODO) m.in.przechowywanie danych dotyczących korespondencji elektronicznej/pocztowej na potrzeby przyszłych postępowań uprawnionych organów,
– dla przeciwdziałania oraz umożliwienia rozpatrzenia ewentualnej reklamacji,
– w celu informowania Państwa na bieżąco o zmianach w ofercie firmy.
3. Jaki rodzaj danych osobowych należy / można podać?
– imię i nazwisko osoby rezerwującej lub pozostającej na pobycie,
– adres zamieszkania
– nr telefonu
– nr dokumentu tożsamości
– adres poczty e-mail
4. Czy mają Państwo obowiązek dostarczyć dane?
Podanie danych ma charakter dobrowolny, lecz jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy krótkoterminowej pobytu w obiekcie „DOMKI W GÓRACH”Joanna Dzido.
5. Komu możemy przekazywać Państwa dane? Czy przekazujemy Państwa dane innym podmiotom ?
Podane dane osobowe mogą zostać przekazane, z zachowaniem wszelkich zasad ochrony danych osobowych wymaganych prawem, oraz w regulaminie, który Państwo zaakceptowali.
Inne podmioty uczestniczące w realizacji umowy, w szczególności:
– pracownicy i współpracownicy naszej firmy „DOMKI W GÓRACH” uczestniczący w realizacji umowy,
– pracownicy i współpracujące z nami firmy, świadczący nam usługi księgowe,doradcze, prawnicze i konsultacyjne,
– usługi kurierskie oraz pocztowe (w celu prowadzenia ewentualnej korespondencji w powierzonych nam sprawach).
6. Czy Państwa dane zostaną przesłane do państwa trzeciego poza Unię Europejską?
Przekazanie danych do państwa trzeciego może mieć miejsce tylko po uzyskaniu Państwa zgody. Zgodnie, Państwa dane będą przekazywane do państwa trzeciego na podstawie art. 49 ust. 1 lit a oraz art. 49 ust. 1 lit b RODO.
7. Jak długo będziemy przetwarzać dane?
Dane będą przetwarzane tak długo, jak długo będą potrzebne do realizacji celów opisanych wcześniej.
– przez czas wykonania obowiązków wynikających z umowy,
– przez czas, w którym przepisy nakazują przechowywać dane,
– przez czas, w którym możemy ponieść konsekwencje prawne nie wykonania obowiązku.
8. Jakie prawa dostępu przysługują Państwu, aby dane były odpowiednio chronione?
Przepisy Rozporządzenia o ochronie danych osobowych uprawniają Państwa do wystąpienia do nas z żądaniem:
– udzielenia informacji o przetwarzanych danych,
– niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych danych,
– uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
– ograniczenia przetwarzania danych w przypadku zakwestionowania ich prawidłowości,
– niezwłocznego usunięcia danych bezpodstawnie przetwarzanych,
– przeniesienia danych do innego administratora w powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego.
– wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie danych w zakresie, jakiego dotyczy ta zgoda, z tym zastrzeżeniem, że wycofa niezgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
9. Prawo do sprzeciwu (art. 21 ust. 1 RODO).
Wobec przetwarzania danych osobowych niezbędnych do wykonania przez nas zadań realizowanych w interesie publicznym lub niezbędnych do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów – mogą Państwo wnieść sprzeciw w sytuacjach szczególnych. W tym przypadku nie wolno nam będzie przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.